Nejdříve je nutné mít připravený a nakonfigurovaný web chat widget. Postupujte podle návodu na stránce Základní nastavení Web chatu
Jakmile máte widget vytvořen a nastaven a zkopírován kód pro vložení do stránky je třeba jej vložit do vašeho Upgates.
V Upgates administraci otevřete stránku Doplňky > Vlastní konverzní kódy
Kód widgetu vložte do sekce Kód je umístěn před tagem pro všechny jazyky kde chcete mít widget aktivní.
Dále přidejte následující kód, který zajistí, že se pro widget nastaví správná jazyk/stát eshopu a že budete v kontaktním centru vidět informace o přihlášeném uživateli.
<script>
window.addEventListener('chatwoot:ready', function () {
window.$chatwoot.setCustomAttributes({ "language": upgates.language })
if (upgates && upgates.customer && upgates.customer.email) {
window.$chatwoot.setUser(upgates.customer.email)
}
});
</script>