Jak doplněk Viditelnost kategorií pro Shoptet vyhodnocuje zobrazení/skrytí kategorií
Doplněk zobrazí (ponechá zobrazenou) kategorii, pokud v ní existuje alespoň jeden viditelný produkt. V opačném případě (v kategorii není žádný viditelný produkt) je provedeno skrytí kategorie.
Produkt je vyhodnocený doplňkem jako viditelný, pokud splňuje všechna tato kritéria:
-
produkt má nastavenou cenu (pole "Cena" v detailu produktu není prázdná)
-
produkt má v detailu produktu nastavený parametr Viditelnost na jednu z hodnot: "zobrazit produkt", "zakázat objednání", "zobrazit jen přihlášeným", "zakázat objednání nepřihlášeným" viz obrázek:
- platí jedno z následujících pravidel:
- produkt je skladem
- produkt není skladem, ale má v Nastavení -> Produkty -> Sklady -> Sklad v poli "Nákup do mínusu" nastavenu jednu z hodnot: "Povolit", "Nepovolit - zobrazit produkt" viz obrázek:
Nastavení doplňku
V nastavení doplňku je možné zvolit, zda má doplněk pouze skrývat prázdné kategorie nebo i zobrazovat kategorie, které v sobě obsahují viditelné produkty.
Pokud byste chtěli jen dostávat emailem informaci, které kategorie mají být skryté/zobrazené, ale změny ve viditelnosti byste si chtěli provádět sami, pak v nastavení doplňku (robota) zaškrtněte volbu "Posílat emailový report" a nastavte v sekci "Propojení se Shoptetem" volbu "Povolit export dat" na "Ne".
Kdy se projeví skrytí / zobrazení kategorie
Skrývání a zobrazování kategorií se provádí jednou denně v noci. Pokud si přejete provést aktualizaci dříve, můžete ji vyvolat stisknutí tlačítka spustit aktualizaci viditelností. Tím se spustí proces, který trvá obvykle s ohledem na vytíženost API a počet produktů desítky minut.